Aanvullende tools voor IT-professionals

Hedendaags hebben IT-serviceverleners (MSP-ers) meerdere taken die van hen worden gevraagd door hun klanten. Zo hebben klanten vaak gerichte vereisten als het gaat om het monitoren van systemen, distributie van applicaties of het analyseren van apparaten binnen hun inventaris. Vaak zijn deze vragen erg divers of met name gericht op specifieke onderdelen binnen deze processen. Om ervoor te zorgen dat IT-serviceverleners deze vraagstukken kunnen invullen, zijn oplossingen ontwikkeld die geheel zijn toegewijd en ingericht op aparte IT-services. Hierdoor kunnen ze klanten gericht ondersteunen met de service die zij van hen vragen, zonder dat er veel aanpassingen nodig zijn in de infrastructuur. De klanten kunnen dan zelf bepalen welk gedeelte van hun IT-processen zij zelf willen blijven beheren en welk deel ze uit handen geven voor een gerichtere uitbesteding van hun IT-omgeving. Voor de IT-serviceverleners is dit de uitkomst om, naast complete endpoint en algehele asset management oplossingen, toegankelijker te worden voor organisaties die zelf controle willen behouden binnen bepaalde processen of budgettair nog niet klaar zijn voor een volledige overstap.               

Toepasbare software oplossingen

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING