IT-servicebeheer optimaliseren en mobiliseren

Medewerkers hebben tegenwoordig hoge verwachtingen van de IT-afdeling in het algemeen maar vooral het servicebeheer in het bijzonder. Zo gaan ze ervan uit dat ze: Eenvoudig toegang krijgen, snel problemen oplossen en volledig transparant processen kunnen onderhouden. Kortom, ze verwachten hetzelfde serviceniveau dat ze ook als consument gewend zijn bij commerciële systemen als webshops en cloud applicaties. 

Tegelijkertijd zorgt de toenemende complexiteit van moderne IT-infrastructuren het IT-servicebeheer (ITSM) voor grote uitdagingen. Heterogene infrastructuren, een mix van zakelijke en persoonlijke apparaten en gebruikers die steeds hogere eisen stellen, leiden ertoe dat interne processen voortdurend getest en verbeterd moeten worden. Daarbij biedt dit uw IT-afdeling de kans om zichzelf te presenteren als een professionele partner, die elke afdeling binnen de organisatie kan helpen bij het stroomlijnen en versnellen van processen. Dit maakt IT-servicebeheer tot een belangrijke toegevoegde waarde voor de onderneming. 

Er zijn oplossingen die u hierbij kunnen ondersteunen om onder andere de volgende doelen te bereiken: 

  • Bieden van optimale ondersteuning voor heterogene infrastructuren. 
  • Mobiliseren van IT-servicebeheer. 
  • Transparantie van IT-servicebeheerprocessen verhogen. 


Toepasbare software oplossingen

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING