FastViewer

Historie

Sinds FastViewer is gestart in Oktober 2006, hebben ze zich gehouden aan één principe: ze verkopen geen producten, ze leveren diensten. Het hoofdkantoor ligt in Neumarkt in Beieren, en van hieruit werken ze dagelijks met hetzelfde doel: Om bedrijfsprocessen gemakkelijker en efficiënter te maken voor klanten. Ongeveer 20 medewerkers ontwikkelen en ondersteunen desktop sharing, web conferencing en e-collaboration oplossingen in hun kantoren in Duitsland en Oostenrijk.

De filosofie: samenwerken

Net als andere organisaties willen ze zo effectief mogelijk samenwerken als mogelijk in zo min mogelijk tijd. Ongeacht of ze in een online vergadering, web conferentie of in een interne ondersteuningssessie zitten - ze gebruiken hun eigen communicatie oplossingen elke dag. De medewerkers werken in Neumarkt, bij Unify in München, in Wenen of in hun kantoor aan huis. Om het samen te vatten, ze kennen de eigen software en investeren hier maximaal in om het nog beter te maken. U profiteert van de manier waarop zij werken, omdat het dynamische team van FastViewer elke dag met passie aan de slag gaat.

De producten: functioneel, flexibel en veilig

Wereldwijd, gebruiken meer dan 7000 klanten FastViewer's - TÜV SÜD gecertificeerde - communicatie oplossingen. De klanten lopen van start-ups tot grote organisaties zoals overheden, scholen, banken en verzekeringsorganisaties. Ze kunnen ook voor uw organisatie de juiste oplossing vinden!

Beschikbare software


FastViewer Instant Meeting

FastViewer Secure Advisor

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING

Softinventive Lab
BMC
FastViewer
CompTIA
ConnectWise
Panda Security