Verkopen als een Managed Service Provider

Verkopen als een Managed Service Provider

Tijdens het verkoopproces van uw IT-service is iedere stap cruciaal bij het sluiten van de deal. Het leveren van een service betekent dat de klant maandelijks een bedrag betaalt voor onderhoud of support, alleen hoe bepaal je hiervoor de prijs?

De ontwikkelingen binnen cloud services nemen toe en dit zorgt er onder andere voor dat ook kleinere bedrijven de switch gaan maken naar het uitbesteden van delen of soms hun complete IT-omgeving. Maar voor deze bedrijven is het vaak lastig om uitgebreide service contracten te verkopen, omdat ze niet van alles gebruik willen maken.

Het ontwikkelen van nieuwe prijzen of prijsmodellen voor verschillende pakketten is dan ook erg lastig, want u en uw klant willen zoveel mogelijk waarde behalen uit hun investering. Deze E-book gaat in op dit proces en geeft tips om uw pitch, onderhandeling en onderscheidend vermogen tijdens een verkoop te verbeteren. Zo kunt u dit afstemmen op hetgeen de klant wil bereiken en niet wat u zelf wil verkopen.
Een bewezen manier om te verkopen als een Managed Service Provider
Download E-book

Lees de E-book en verbeter uw verkoopproces van al uw IT-diensten.

Download E-book
Versterk de relatie met uw klanten
Download E-book

Versterk de relatie met uw klanten door goede afspraken. Lees hier hoe.

Download E-book

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING