Hoe een MSP-er proactief & winstgevend kan zijn.

Hoe een MSP-er proactief & winstgevend kan zijn.

Veel IT-service providers maken gebruik van meerdere bekende tools en middelen om hun support, helpdesk en ondersteuning te beheren. Echter wanneer ze zich verder willen ontwikkelen is het overgaan naar een volledig geïntegreerd platform vaak de sleutel tot succes, om hun business nog succesvoller te maken. Dat is wat hen in staat stelt te groeien en ConnectWise Automate kan hier veel in bijdragen.

Zo vindt ook Fred van Slooten van PEAK-IT, toen zij overgegaan zijn naar de oplossing voor Remote Monitoring en Management (RMM). Zij hebben nu de mogelijkheid om:

  • Toegang te krijgen tot een uitgebreid Historie, waardoor ze klanten tijdig kunnen adviseren. 
  • Inzicht te krijgen in de ontwikkeling en het gebruik van resources zoals RAM, storage en traffic gegevens voor gedetailleerde ondersteuning. 
  • Proactief klanten bedienen met ongekend arsenaal aan toepassingen voor automation, monitoring en het op afstand toegang krijgen tot endpoints, zonder VPN, via een agent.
Case Study: PEAK-IT
Download Case Study

Lees in deze Case Study hoe PEAK-IT dit heeft gedaan.  

Download Case Study
10ConsiderationsSelectingRightRMM
Download E-book

Download deze E-book om te ervaren wat Connectwise Automate echt onderscheidend maakt.

Download E-book

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING