Het is tijd om uw servicedesk in te richten op uw manier

Het is tijd om uw servicedesk in te richten op uw manier

Binnen de meeste organisaties is de servicedesk het kanaal waarop gebruikers en IT met elkaar in contact komen. De IT kan hiermee een sterke en productieve relatie opbouwen met de gebruikers door ze op de juiste manier te voorzien van services. Via de BMC FootPrints kunt u een transitie maken om de capaciteit van uw servicedesk volledig te benutten.

In deze whitepaper leest u hoe u de transitie kunt maken van een IT-infrastructuur die is afgestemd op de wensen van de gebruikers.

Zo wordt uitgelegd welke verwachtingen gebruikers hebben bij de servicedesk en hoe deze moet aansluiten bij hun benodigdheden of wensen. De servicedesk moet inspelen op de moderne technologieën die gebruikers ook ervaren in hun dagelijkse leven.
whitepaper-footprints-modernize-your-service-desk
Download Whitepaper

Moderniseer uw servicedesk met BMC FootPrints, lees hier hoe.

Download Whitepaper
E-Book Simplicity
Download Whitepaper

Download deze BMC whitepaper over Bringing a New Level of Simplicity to ITSM System Administration.

Download Whitepaper

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING