Hoe past u uw business aan op de huidige ITIL-concepten

Hoe past u uw business aan op de huidige ITIL-concepten

Binnen de huidige ITIL zijn vele concepten opgenomen waarop u de beheerprocessen binnen uw IT kun inrichten. Echte hoe vindt u de oplossing die u op juiste manier kunt aanpassen op uw business? Deze vraag wordt voor veel organisaties steeds belangrijker om IT-processen aan te sluiten op de toenemende technologische ontwikkelingen. Met BMC FootPrints kunt u uw complete servicedesk met alle IT-diensten omzetten naar een nieuwe aanpak van Service Orientation.

In deze whitepaper leest u alles over wat de nieuwe aanpak van Service Orientation is en hoe u dit kunt toepassen binnen uw business. Onder meer voor het inrichten van automatische processen of het snel en flexibel aansturen van deployements, met BMC FootPrints kunt u niet alleen de beste keuze maken voor ITIL maar ook voor uw gebruikers. Zo leest u hoe deze beide aspecten constant zorgen voor veranderingen en hoe u deze veilig maar ook rendabel kunt toepassen op uw business. 

ITIL for All
Download Whitepaper

Ontdek de nieuwe aanpak Service Orientaion van BMC FootPrints, lees hier verder.  

Download Whitepaper
Automatiseer de processen voor alle assets binnen uw IT-service.
Download Whitepaper

Download de casus om te zien hoe u al uw IT-processen kunt automatiseren.

Download Whitepaper

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING