Vereenvoudig uw ITSM oplossing voor uw service desk

Vereenvoudig uw ITSM oplossing voor uw service desk

De hedendaagse ITSM oplossingen voor servicedesk zijn zeer complex en bedienen een groot aantal gebruikers die erg verschillend zijn en dat geldt zowel voor IT als niet IT-gebruikers. Zo heeft iedere gebruikersgroep verschillende diensten om uit te voeren en hiervoor is weer andere informatie nodig. Daarbij zijn ook de functionaliteiten die deze ITSM oplossingen moeten invullen voor iedere groep gebruikers erg verschillend om hun taken te verrichten.

In deze whitepaper leest u hoe u deze ITSM oplossingen kunt vereenvoudigen door deze samen te brengen met de innovatieve toepassingen van BMC Footprints. Er wordt beschreven hoe u gepersonaliseerde gebruikers consoles, formulieren en workflows kunt maken om de volledige capaciteit van uw IT-omgeving te benutten.
ITSM oplossing voor uw service desk
Download Whitepaper

Bekijk de innovatieve toepassingen van BMC FootPrints hier, download nu.

Download Whitepaper
ITIL for All
Download Whitepaper

Ontdek de nieuwe aanpak Service Orientaion van BMC FootPrints, lees hier verder.  

Download Whitepaper

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING