Maak het beheer van uw endpoints direct efficiënter en verlaag zo de complexiteit

Maak het beheer van uw endpoints direct efficiënter en verlaag zo de complexiteit

Bij het beheer van endpoints binnen een organisatie zijn IT-administrators constant bezig met vele verschillende taken. Het volledig onderhouden van apparaten binnen het netwerk wordt hierbij als zeer complex ervaren. Het begint vaak bij inventory, om te zien welke status de verschillende apparaten hebben, om te achterhalen waar problemen ontstaan of kwetsbaarheden zich bevinden. 


De taken die hierbij horen, lopen uit een van provisioning tot het updaten van systemen maar ook het waarborgen van de veiligheid.

Dit verstaan veel organisaties onder Patchmanagement, maar hoe behoudt u hierin het overzicht als IT-administrator? Vooral wanneer het gebruik van mobiele apparaten toeneemt en steeds meer medewerkers verbinding maken op andere netwerken buiten de organisatie bijvoorbeeld wanneer ze thuis werken of onderweg zijn. 

BMC Client Management ondersteunt meer dan 10.000 bedrijven wereldwijd met het transformeren van hun IT om hun business te ontwikkelen. Een van de manieren waarop BCM Client Management u kan bijstaan is met het automatisch beheren van taken binnen Patchmanagement. Hieronder vindt u toepassingen die direct zorgen voor meer efficiëntie bij het beheren van uw endpoints.  

  • Automatisch patches uitrollen om altijd voorzien te zijn van de laatste versies om problemen met betrekking tot uw software te voorkomen.
  • Vanaf één centraal punt patches installeren op ieder apparaat geheel bestuurbaar en te beheren vanaf een console voor volledig overzicht van al uw inventory en status.
  • Stel simpel en snel een beleid op om uw patch proces te automatiseren voor het waarborgen van de veiligheid. Dicht de gaps in uw netwerken en voorkom dat patches verouderen, doordat de laatste versie niet worden geïnstalleerd wat risico’s en bedreigingen van buitenaf uitsluit.

Zo kunt u niet alleen de complexiteit bij uw IT-administrators verlagen maar ook nog eens kosten gaan besparen en productiever gaan werken. Wilt u weten hoe BCM Client Management hierin bijdraagt, wij vertellen u er alles over op onze website https://www.d-i.nl/producten/bmc-client-management/

Mocht u na het bekijken van onze website nog vragen hebben, dan staan wij altijd voor u klaar. U kunt dan contact met ons opnemen via sales@d-i.nl of bel ons op +31 (0)88 0079300

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING