Automatiseer IT-processen vanaf één centraal punt voor meer gebruikersgemak

Automatiseer IT-processen vanaf één centraal punt voor meer gebruikersgemak

Binnen een organisatie speelt de IT een belangrijke rol bij het ondersteunen van medewerkers bij hun dagelijkse taken. Van de helpdesk tot sales en marketing maar ook de directie gaan ervan uit dat hun desktop, laptop of ander mobiel apparaat altijd en overal werkt op de manier waarop zij dat willen. Dit vergt veel van de inspanning van de IT om dit te onderhouden. 


Zo moet het team constant moeten zorgen voor de juiste versies en updates van applicaties op ieder apparaat om het continu gebruik ervan zo optimaal mogelijk te laten verlopen.

Dit is een cruciaal proces wat wordt beheerd binnen Patch management, maar hoe stuur je dit aan? Wanneer iets wordt geopend of geïnstalleerd op een apparaat moet dit vaak handmatig worden doorgevoerd binnen het netwerk. Maar wat als apparaten zich buiten het netwerk bevinden of wanneer een nieuw mobiel apparaat permissie nodig heeft een patch te installeren.

BMC Client Management ondersteunt meer dan 10.000 bedrijven wereldwijd met het transformeren van hun IT om hun business verder te ontwikkelen. Een van de manieren waarop BCM Client Management u kan bijstaan met Patch management is het aandragen van een interface, waarin u rapportages van elk apparaat in elk netwerk kunt terugvinden en processen kunt aansturen met één druk op de knop. Hieronder vindt u toepassingen die deze processen direct kunnen vereenvoudigen.

  • Vanaf één centraal punt patches installeren op ieder apparaat geheel bestuurbaar en te beheren vanaf één console voor volledig overzicht van al uw inventory en de status ervan.

  • Automatisch Patches uitrollen om altijd voorzien te zijn van de laatste versies om problemen te voorkomen.

  • Stel simpel en snel een beleid op om uw patch proces te automatiseren voor het waarborgen van de veiligheid.Dicht de gaps in uw netwerken en voorkom dat patches verouderen, doordat de laatste versie niet worden geïnstalleerd wat risico’s en bedreigingen van buitenaf uitsluit.

 

Zo zal uw IT-administrators meteen ervaren hoe gemakkelijk en gebruiksvriendelijk het is om processen te automatiseren. Niet alleen de manuele werkzaamheden worden zo teruggebracht maar hij of zij kan zich ook gelijk focussen op problemen die er echt toe doen. Wilt u weten hoe BCM Client Management hierin bijdraagt, wij vertellen u er alles over op onze website https://www.d-i.nl/producten/bmc-client-management/

 

Mocht u na het bekijken van onze website nog vragen hebben, dan staan wij altijd voor u klaar. U kunt dan contact met ons opnemen via sales@d-i.nl of bel ons op +31 (0)88 0079300

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING