Kennis & Best Practice is onze voorsprong en uw toegevoegde waarde

De professional services van Dekkers Intermediair heeft als doel om u te assisteren bij het selecteren van het juiste product, dit te implementeren, de mensen hierbij op te leiden in het gebruik en beheer maar ook voor het bieden van ondersteuning bij wensen, vragen en problemen. Hierdoor worden uw medewerkers zo veel mogelijk ontlast, zodat zij zich op het eigen werk kunnen concentreren. Onderzoek heeft aangetoond dat de mogelijkheden van een softwarepakket vaak maar voor 35% wordt gebruikt. Professional Services kan u adviseren in het gebruik van onze producten, zodat u optimaal gebruik maakt van uw investering.

Uw voordelen

  • Altijd de beschikking over consultants en engineers met de meest actuele kennis van onze oplossingen.
  • Een totaaloplossing voor uw klant (advies, implementatie, training en support).
  • Single point of contact/ dedicated projectbegeleiding.

Diensten

Consultancy Services

De kerntaak van Consultancy Services is advisering. Consultancy Service kan de mogelijkheden van onze softwarepakketten demonstreren en u assisteren bij het maken van de vertaling naar uw organisatie en bedrijfsprocessen. Als u al gebruik maakt van een van onze oplossingen, maar er niet van overtuigd bent dat u het maximale uit uw investering haalt, dan kunnen onze consultants u op basis van een analyse adviseren waar mogelijke verbeterpunten te behalen zijn.

Implementatie Services

De kerntaak van Implementatie Services is het configureren en implementeren van onze producten. Onze gecertificeerde productspecialisten kunnen u assisteren bij het installeren en configureren van onze oplossingen. Dit kan in de meeste gevallen zowel in-house als on-line gebeuren. Uiteraard kunt u ook zelf de installatie en configuratie uitvoeren. Maar weet u dan zeker dat u optimaal gebruik maakt van onze producten? Laat ons u assisteren zodat u optimaal gebruik maakt van uw investering.

Support Services

De kerntaak van Support Services is het bieden van ondersteuning bij wensen, vragen en problemen aan klanten met een support contract. Bij een goed product hoort ook een goede ondersteuning. Daarom kunt u bij vragen en problemen altijd terugvallen op onze afdeling Support Services. Naast een ruime ervaring, een state-of-the-art testomgeving en een uitgebreide kennisdatabank staan wij in nauw contact met de ontwikkelaars van de software. Hierdoor kunnen wij bij problemen op een snelle en effectieve manier reageren.

Training Services

De kerntaak van Training Services is het opleiden van gebruikers en beheerders in het gebruik en beheer van onze producten. Onze gecertificeerde instructeurs leveren professionele trainingen van een hoge kwaliteit aan onze klanten. De training kan gebaseerd zijn op ons standaard curriculum, of het kan aangepast zijn aan uw specifieke wensen. Onze trainingsprogramma’s zijn ontworpen voor zowel eindgebruikers als beheerders van onze producten.

Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING

Awingu
Panda Security
FastViewer
Matrix42
ConnectWise
BMC