Samen beheren, samen innoveren

Nieuwe toepassingen in de Cloud of op locatie hebben alléén een meerwaarde als ze actief beheerd en onderhouden worden, en dat de medewerkers deze oplossing op een correcte manier kunnen inzetten. Een flexibele, schaalbare oplossingen is alleen zinvol als u ook gebruik kunt maken van minstens zulke flexibele ondersteuning. Dekkers IT Solutions & Consultancy voorziet elke organisatie van eersteklas ondersteuning. Dekkers IT Solutions & Consultancy heeft ruim 20 jaar ervaring in consultancy, we spreken immers de zelfde taal.

Door onze IT-oplossingen op de juiste manier in te richten, te gebruiken en te integreren, leidt het tot een verbetering van aspecten, zoals klanttevredenheid, winstgevendheid en productiviteit. En dit draagt weer bij aan de bedrijfsdoelstellingen. Wij gaan graag met u in gesprek om vervolgens een projectplan op te stellen met daarin de beoogde doelstellingen, operationele diensten en afspraken.


Wanneer u gebruik gaat maken van één van onze IT-oplossingen wilt u behaalde doelstellingen / verwachtingen realiseren waarbij u ook te maken hebt met stakeholders die optimaal moeten worden bediend. Sommige doelen worden bij livegang direct gerealiseerd, andere doelen vragen helaas om meer tijd.

De organisatiedoeleinden kunnen divers en uitgebreid van aard zijn, maar over het algemeen zijn deze terug te brengen tot de volgende uitgangspunten:
  •   Verhogen van de klanttevredenheid
  •   Verhogen van de medewerker tevredenheid
  •   Verhogen van de productiviteit
  •   Verlagen van de bedrijfslasten
Wilt u advies over een IT-oplossing of heeft u nog geen oplossing? Dan geven wij u graag advies. Onze consultants kunnen de mogelijkheden van onze softwarepakketten demonstreren en vervolgens adviseren hoe u de juiste vertaalslag maakt naar uw organisatie en bedrijfsprocessen. Om zo het maximale resultaat uit uw investering te halen.

>> Implementatie service

De implementatie van cloud of software oplossingen is meer dan alleen het installeren. Met onze oplossingen raak je de gehele organisatie. Het is een samenspel tussen organisatie, proces en techniek en het is van essentieel belang dat deze 3 elementen goed op elkaar worden afgestemd. Wanneer deze drie elementen niet op een juiste wijze op elkaar worden afgestemd, zal er geen goed inzicht in zijn.

Voor een optimaal resultaat stemmen wij de software of cloud oplossing(en) zorgvuldig af op de organisatie en processen in uw bedrijf. Wij doen dit in nauwe samenwerking met het projectteam van uw organisatie. De kennis van uw gebruikers wordt zorgvuldig gecombineerd met de best-practice-ervaring van Dekkers IT Solutions & Consultancy.

Wij implementeren onze oplossingen veelal volgens een vaste structuur. We doorlopen een gefaseerd stappenplan, evalueren het resultaat per fase, rapporteren vooraf vastgestelde milestones en voorzien u van complete documentatie.

>> Applicatie quick scan

Bij iedere update / upgrade voegt de leverancier nieuwe functionaliteiten toe aan de (cloud)oplossing. Onze ervaring leert echter dat niet overal met deze nieuwe functionaliteiten wordt gewerkt en dat niet iedereen volledig op de hoogte is van alle mogelijkheden binnen de oplossing. Ook blijkt dat gebruikers na verloop van tijd een vaste werkwijze binnen de oplossing hanteren, die mogelijk niet goed meer aansluit bij de steeds vernieuwde of veranderede functionaliteiten. Doel van de Quick Scan is het uitvoeren van een (proces) inventarisatie waarbij geconstateerde problemen / knelpunten worden geanalyseerd. Het resultaat van een Quick Scan is een verslag . Hierin staat een overzicht van de besproken activiteiten, de verbeterpunten en tot slot het advies hoe deze verbeterpunten in concrete acties kunnen worden omgezet.

Een flexibele, schaalbare oplossingen is alleen zinvol als je ook gebruik kunt maken van minstens zulke flexibele ondersteuning & managed services. Dekkers IT Solutions & Consultancy voorziet elke organisatie van eersteklas ondersteuning. Kennis & Best Practice is onze voorsprong en uw toegevoegde waarde.


>> Managed endpoint security

De zorg voor databeveiliging vereist continu aanpassing aan het snel veranderende IT-security landschap. Data veilig en compliant houden in die veranderende wereld is een flinke uitdaging, met grote consequenties. In de huidige tijd, waarin hacking en datalekken aan de orde van de dag zijn, is het niet meer de vraag of uw endpoints optimaal beveiligd zijn, maar in hoeverre de huidige oplossingen in staat zijn om de hedendaagse gevaren tegen te gaan. Wij staan voor u klaar met de oplossingen voor endpoint security voor fysieke en virtuele werkplekken en servers tegen alle soorten bedreigingen. Managed Security Services biedt zichtbaarheid en controle over uw data, waar deze data zich ook bevindt.


>> Periodieke ondersteuning

 Mede door organisatiewijzigingen en mutaties in het personeelsbestand is het regelmatig nodig dat medewerkers uitleg en ondersteuning krijgen over het juiste gebruik van de oplossing. Tijdens de implementatie van onze oplossing(en) worden de eindgebruikers opgeleid voor het gebruik hiervan. In de eerste periode na livegang zijn de consultants van Dekkers IT Solutions & Consultancy bij u aanwezig om de eindgebruikers te begeleiden in de (aangepaste) dagelijkse processen. Onze klanten zijn na de implementatie zeer tevreden met de behaalde procesoptimalisatie, maar maken graag gebruik van de extra praktische ondersteuning. Deze dienst houdt in dat de consultant periodiek langskomt om op proces/afdelingsniveau het gebruik van de software te monitoren of juist als vraagbaak op de afdeling aanwezig te zijn en om eindgebruikers van ‘tips & trucs’ te voorzien om zo optimaal gebruik te maken van onze oplossingen. Wanneer u hierin geïnteresseerd bent, bepalen we in overleg in welke frequentie de consultant bij u langskomt.


>> Periodieke update service

De installatie van enhancementpacks , servicepacks, hotfixes & updates vraagt de nodige expertise op het gebied van techniek en inrichting. Als periodieke service kunnen wij de installatie van de enhancementpacks, servicepacks, hotfixes & updates voor u verzorgen. Onze experts weten precies hoe de software moet worden geïnstalleerd. Zij herkennen eventueel voorkomende problemen vrijwel direct en weten hoe ze moeten worden opgelost. Met Update Service houdt u uw software actueel tot en met de meest product release. Dekkers IT Solutions & Consultancy stelt jaarlijks met u een installatie kalender op, zodat deze volledig aansluit bij uw test- en acceptatie cyclus. Daarnaast wordt iedere installatie vooraf nogmaals met u afgestemd. Voor een vast bedrag per jaar is uw software altijd up-to-date. Bovendien hoeft u niet te investeren in kennis van uw medewerkers op dit gebied en heeft u beter inzicht in de kosten.

Bij een goed product hoort ook een goede ondersteuning. Daarom bieden wij een support contract met bijbehorende support service aan. Als u een wens, vraag of probleem heeft, kunt u altijd aan ons advies vragen. Wij hebben al meer dan twintig jaar ervaring, een state-of-the-art testomgeving en een uitgebreide kennisdatabank. Daarnaast staan wij in nauw contact met de ontwikkelaars van de software. Hierdoor kunnen wij op een snelle en effectieve manier reageren op uw wens, vraag of probleem.


>> Voordelen Dekkers IT Premium Care Support Contract:

  1. U wordt automatisch op de hoogte gehouden als er nieuwe full version upgrades of nieuwe service packs, hotfixes en bug fixed updates zijn uitgebracht. De gratis full version upgrades kunt u downloaden of wij kunnen u de nieuwe gratis full version upgrades toesturen tegen een kleine vergoeding.
  2. Telefonische ondersteuning het gehele jaar door tijdens werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Ons supportteam kan u dan weer snel op weg helpen.
  3. Indien u wenst kunnen wij u ook online support geven. Onze supportmedewerkers kunnen u via uw scherm effectief adviseren hoe het probleem op te lossen.
  4. Natuurlijk heeft u ook toegang tot het gebruikersgedeelte van onze website, of de website van de leverancier. In dit gedeelte van de site vindt u onder andere de antwoorden op veel gestelde vragen, tips & trucs. Tevens is er een mogelijkheid om een vraag achter te laten voor de Helpdesk. U treft er ook de laatste edities van de programmatuur aan. 
  5. Wij hebben elke maand speciale aanbiedingen die alleen geldig zijn voor mensen met een supportcontract.
  6. In gewenst ontvangt ook periodiek onze nieuwsbrief – met daarin altijd handige adviezen. Hierin wordt u ook op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van de software.
Als u voor een van onze oplossingen kiest, wilt u natuurlijk wel dat uw medewerkers bekend zijn met de software. Goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers zijn immers de kern van goede dienstverlening. Onze gecertificeerde instructeurs leveren professionele trainingen van hoge kwaliteit aan onze klanten. De trainingen zijn ontworpen voor eindgebruikers en beheerders van onze producten. Zo maken wij het zo eenvoudig mogelijk voor u. De training kan ook aangepast worden aan uw specifieke wensen.

>> Knowledge powersessie

Net als een Powernap bedoelt is om u snel weer van energie te voorzien, zijn onze Knowledge Powersessie bedoelt om u snel te voorzien van kennis over een onderwerp van één van onze oplossingen. In een maximaal 2 uur durende online sessie kunt u gebruik maken van de kennis van onze consultants over een zelf te bepalen onderwerp.

U kunt deze Powersessie bijvoorbeeld gebruiken om kennis op te doen over bijvoorbeeld scripting, maar u kunt ook deze Powersessie gebruiken om samen met onze professionals bepaalde inrichtingswijzigingen door te voeren in uw eigen omgeving. Maak gebruik van onze ervaring en Best Practices, onze consultants staan voor u klaar om u op allerlei wijzen te ondersteunen bij het gebruik van onze oplossingen. 



Klanten aan het woord



Specsaver

"BMC FootPrints is de beste service management oplossing voor het realiseren van een wereldwijde uitbreiding en de wijze waarop verzoeken worden beheerd."

Mirage ICT Services

"Maar belangrijker nog dan geld is de enorme winst in klanttevredenheid die niet in geld valt uit te drukken."

intoto

"LabTech kent veel meer mogelijkheden dan de alternatieven. Het mooie aan LabTech is dat het native Windows is. Dat werkt heel prettig omdat je op een veel dieper niveau zaken kunt instellen.". Patrick Das, eigenaar inToto

PEAK-IT

" Een partner is voor ons even belangrijk als de techniek. Natuurlijk speelt ook de prijs een rol, maar deze is niet doorslaggevend."  - Fred van Slooten, Business Alliance Manager bij PEAK-IT

Standby Automatisering

"het belangrijkste verschil is dat we in het verleden adequaat reageerde op storingsmeldingen en we nu met LabTech Software in staat zijn om proactief in te grijpen en storingen juist voorkomen". - LEON BLOKLAND, CEO VAN STANDBY AUTOMATISERING